Tuesday, April 10, 2012

New layout: Bed Time Story - דף מעוצב חדש: סיפור לפני השינה


The Hebrew message will be followed by an English one.

וואוו כמה זמן לא כתבתי. מרגיש כמו נצח.
האמת היא שלאחרונה קצת התעייפתי. לא יודעת למה, לא יודעת עד מתי. הרצון נשאר, הביצוע פחות. גם אם אני יוצרת (קורה פחות) - אני פחות מצלמת, ובטח שפחות עורכת את התמונות ומעלה לבלוג.
חבל לי, חסר לי, מקווה למצוא את האנרגיה להמשיך - אבל זה המצב.
ולעניינינו (אחרי פתיחה דרמטית משהו) - לפני שבועיים (?) השתתפתי בסדנת קומונה אצל קרנושי, בהדרכת אילנה... הרעיון של הסדנא היה "לכלוך" (ככה אני קוראת לזה) - שימוש בצבע, בגלימר ובשאר אלמנטים פחות נקיים מהשימוש הרגיל שלי.... זה לא שאף פעם לא התנסיתי בסגנון הזה, אבל אני נהנית לנצל כאלה הזדמנויות - ככה זה מגדיר לי זמן שבו אני "מתלכלכת", ויותר קל להמשיך באיזור הנוחות שלי... טוב, קשקשתי מספיק....
בדף הזה, עם צבע אקריל לבן, טשטשתי את דף הרקע (שמציץ פה ושם, בעיקר בצדדים), והשתמשתי בשאריות נייר (לפי הצבעים של התמונה שבחרתי). אפילו המדבקות של המילים נחשבות אצלי ליציאה מאיזור הנוחות... אני לא מרבה להשתמש במדבקות, ובטח שלא באנגלית (פיתחתי סוג של סנוביזם לשפה - מעדיפה עברית עברית עברית!)
עברתי עם האצבע על שולי התמונה עם צבע אקרילי ורוד, הוספתי כותרת בעברית (חותמות), ופרחים - קרנושי, תודה על הנדיבות והשיתוף :-)

Long time...
About 2 weeks ago I joined a workshop for layouts I don't usually do... Acrylic paints, glimmer mist, etc. It's not that I've never used these materials - it's just "out of my comfort zone".
Anyway - this layout was fun to make and I enjoy its difference from my "normal style"...



תודה שביקרתן, אשמח אם תשאירו תגובה :-)
Thanks for visiting, I appreciate your comments :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Subscribe by mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wish List

My wishlist

Labels

 

Shir Benovich Designs Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez