Sunday, May 20, 2012

Blog Hop: Jerusalem - בלוג הופ: ירושלים


גם אני משתתפת בבלוג הופ של סודות מחדר התפירה.




ירושלים בשבילי היא הילדות. אמנם לא גרתי בירושלים, אבל ביליתי בירושלים על בסיס שבועי. סבי וסבתי גרו במחנה יהודה, דודים שלי בשכונת רמות, והסבתא-סבא מצד אמי בבית זית. טיילתי עם אבא שלי בשוק, שמעתי את הסיפורים שלו על הילדות בירושלים... בטיולי בית ספר לירושלים תמיד הרגשתי "כמו בבית"... במסגרת הצבא, ביקורים בעיר העתיקה גרמו לאנשים להרים גבה בנוגע להכרות שלי עם האזור... נראה לי שזה התבקש שבן זוגי יהיה קשור לעיר הזאת... ואכן - "יש לי ירושלמי" :-). את התואר שלי עשיתי בירושלים, גרנו ביחידת דיור מתוקה במורדות הולילנד... בקיצור - כל חיי סובבים סביב העיר, במידה כזו או אחרת.
הפעם האחרונה שביקרתי בירושלים היתה (אם אני לא מפספסת פעם נוספת) בפברואר, כשחגגנו יום הולדת 70 לחמותי היקרה. ליוינו אותה בתחנות לאורך חייה, והתרגשנו ביחד איתה :-)
אולי זה נשמע מוזר, אבל אני מאד אוהבת לשמוע שירים של יום ירושלים, ואם הייתי מקדישה לזה קצת זמן (למי יש זמן עודף?) הייתי מכינה לי דיסק לאוטו. הכי כיף שיש!
מזכיר לי שלפני כשנתיים נסענו לירושלים עם זוג חברים, שהילדים שלהם בגילאים של יערה ומור. עשינו סיבוב ברובע, עד הכותל. הבנות הגדולות (היו בגן חובה לדעתי) - הלכו ברחבי העיר העתיקה ושרו בקולי קולות את "שומר החומות" :-)

את התמונות צילם אחי, לתחרות צילום בינלאומית לפני כשנה וחצי. התמונות צולמו בירושלים, ביום של ברכת כהנים. יהודים, מוסלמים, נוצרים. נשים וגברים. ירושלים של כווווווווווווולם...

אז מה זה בלוג הופ?
קפיצה בין בלוגים - כל בלוג מפנה לבלוג שאחריו.
בבלוג הופ הזה כל אחת יכולה לזכות בהדרכת וידאו שווה במיוחד שקשורה לירושלים. 
איך זוכים?
עוברים בין הבלוגים השונים בבלוג הופ ואוספים אותיות.
לי יש צמד אותיות: le
אחרי שאספת את כל האותיות, לפי הסדר, הרכיבי מהן את הסיסמא ובקרי בדף המיוחד של סודות מחדר התפירה
הזיני את הסיסמא (באנגלית) ותקבלי מתנה מנחמה שור ליום ירושלים - סדנת וידאו.

מהבלוג שלי המשיכי לקפוץ לבלוג של תמר
ואם התחלת ממני , את מוזמנת להתחיל לאסוף את האותיות מההתחלה, בבלוג של הדס


תודה שביקרתן, אשמח אם תשאירו תגובה :-)
Thanks for visiting, I appreciate your comments :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Subscribe by mail

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wish List

My wishlist

Labels

 

Shir Benovich Designs Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez